Kategorie produktów

Dwudniowa wycieczka po Kejian w Deqing
Apr 27, 2017

- Karnawał personelu

Możesz podróżować lub czytać, ale albo twoje ciało, albo dusza musi być w drodze.

W tym samym miejscu przez długi czas ludzie łatwo tracą wrażliwość, którą powinni być, a umysł jest nieuchronnym drętwieniem. Dlatego może być w tym sens podróży. Życie wygląda jak część podróży, a to, na czym mu zależy, to nie miejsce docelowe, ale sceneria po drodze, a także nastrój, gdy patrzysz na scenerię. Poza tym życie jest nie tylko pogmatwane w teraźniejszości , ale także wiersze (jedzenie) i odległe (zabawa), z podobnie myślącymi przyjaciółmi .

Ostatnio, aby zwiększyć poczucie zespołowej świadomości pracowników, Kejian zorganizował akcję "Deqing tour", aby pracownicy mogli się zrelaksować w wolnym czasie.

W końcu postawiliśmy stopę na autobusu jadącym do Deqing, rozpoczęliśmy dwudniową wycieczkę po deqing. Po 1,5 godziny dotarliśmy do Deqing. Po drodze śmiejemy się, w tym czasie jesteśmy szczególnie zrelaksowani. Ze wszystkich aspektów możemy odczuć dobro, które Kejian oferuje każdemu.

新市 古镇 .jpg

新市 古镇 1.jpg

吟 仙 亭 .jpg

Nowym miastem, które odnosi się do poezji, jest Deqing. A Baidu mówi, że jest to początek największego nabrzeża i ważnego portu handlowego na Grand Canal Pekin-Hangzhou. Założona 1200 lat temu, od dawna jest dobrze prosperująca , z prostą atmosferą i bogatą starożytną kulturą.

Jezioro Xiazhu

Po zwiedzeniu nowego miasta po południu udajemy się nad jezioro Xiazhu.

Powierzchnia wody jeziora wynosi tylko 3,4 km2, a na wyspie jest ponad 600 dużych i małych wysp, które są rozrzucone na obszarze 36,5 kilometrów kwadratowych. Odwiedzamy nad wodą jezioro centralne i trzy główne wyspy. Jechaliśmy łodzią do labiryntu podmokłego, Bai Luzhou i wyspy Taohua. Czujemy bezgraniczną przytulność "Na północy i południu skromnego domku , a mewy są stado każdego dnia, z łagodną rzeką"; beztroski i treść " Egretów latają swobodnie z przodu góry Xisai, a tłuste mandarynki łowią wesoło w rzece, z brzoskwiniowymi kwiatami " i naturalne objawienie " Kiedy pada deszcz o zmroku, rzeka przelewa się; samotna łódź na promie płynie swobodnie ".

下 渚 湖 .jpg

下 渚 湖 1.jpg下 渚 湖 湿 地 1.jpg白 鹭岛 .jpg

Góra Mogan

Następny dzień jest bardziej uciążliwy w porównaniu z pierwszym dniem, więc wstaliśmy wcześnie rano. I wsiedliśmy do autobusu na 286 zakrzywionej górskiej drodze Mogan. Przechodząc do następnego miejsca, nie możemy powstrzymać się od myślenia: "Nie ma deszczu, ale zielony krajobraz jest wystarczająco gęsty, aby zmoczyć ubrania" Wspinaczka na szczyt góry i widok na góry "zbieranie chryzantemy pod wschodnim ogrodzeniem i patrząc w górę, potem zobaczyliśmy południowy stok. To jest piękne. "Powstaje poczucie otwartości i jasności. Widząc, że Moye koncentruje się na robieniu miecza, pojawia się oczekiwanie na miecz, jako "ostrzenie miecza przez dziesięć lat, ale błyszczące ostrze nie wykorzystało".

莫干山 .jpg

莫干山 1.jpg

莫干山 2.jpg

武陵 村 .jpg武陵 村 1.jpg

Szczęśliwy czas jest zawsze zbyt szybki i nadszedł czas na powrót. Zostawiliśmy ślady stóp i śmiech w Deqing.

Wycieczka po Deqing nie tylko wzbogaca nasze życie rekreacyjne, ale także sprawia, że ​​rodzina jest bardziej harmonijna. I poczujmy ciepło i miłość Kejiana, aby poprawić naszą spójność, a nasze duchy zespołowe zostały w pełni wykazane. Wreszcie każdy poświęca się pracy z większym entuzjazmem!

Podobne wiadomości

Copyright © Kejian polimerowych materiałów (Shanghai) Co., Ltd. Wszelkie prawa zastrzeżone.